
Antila 26CC
A hajó terveit a skandináv design-t képviselő Adam & Michal Orych tervezőpáros fémjelezte tervezőiroda készítette.
Az Antila 26 CC egyrészt klasszikus, másrészt futurisztikus vonalakat követ, és már első látásra mágnesként vonzza a tekintetet, de egyben hangsúlyozza az egyedi részleteket is.
Az Antila 26 CC minden oldalról nagyon elegáns, de különösen igaz ez a hajótörzs oldal- és vízvonal kialakítására.
Ezt hajót is, mint bármely Antila modellt, a legmagasabb fokú biztonság és a kényelem jellemzi, mely igaz a kokpit és a belső tér kialakítására is.
Az ergonómialag kitűnően felépített munkatér garantálja a vitorlázók legnagyobb kényelmét úgy a vitorlázás teljes időtartama, mint a kikötőben való tartózkodás alatt is.
A kokpit két szélére kitolt ülőfelületek, lényegesen nagyobb hajókra jellemző méretű, egyedülálló mozgásteret biztosítanak a fedélzeten.
Az optimalizált állókötélzet, a kategóriára általában jellemző vitorlafelülethez képest nagy méretű vitorlák, valamint a modern, széles hajótest forma, együtt kifejezetten jó hajózási paramétereket biztosítanak.
Az ötletesen kialakított belső tér lehetővé teszi, hogy már a 26 lábas méretkategóriában 186 cm-es állómagasságot, teljes értékű konyhasarkot, külön mosdó-WC helyiséget, valamint a hajószalonnal összenyitott, vagy opcionálisan 1-1 db zárt, teljes méretű, kétszemélyes orr- illetve achterkabint találjunk a hajón.
A jacht már első pillantásra karakteres, a neve a kényelem és elegancia szinonimája.
A stílus és elegancia a legjobb kifejezések a belső tér leírására, ahol kényelmes ülőfelületek, kitűnően profilozott matracok, igényesen kivitelezett varrt felületek és kifogástalan famegmunkálás uralják a lakóteret.
A széria LED-es világítás garantálja az optimális fényerőt, minimális energiafelhasználás mellett.
A szintén opcióként kérhető a valódira megtévesztésig hasonlító szintetikus teakfa fedélzetborítás, ami a természetes anyagok környezetét varázsolják körénk.
Mint minden Magyarországra szállított Antila hajónk, a 26CC is Balaton specifikációval érkezik hozzánk, ami a hazai szélviszonyokra optimalizált rigget (9/10-es árbóc) és vitorlázatot és egy könnyűszeles vitorla előkészítést (genakker és
code-0) jelent.
A 8 méteres méretkategória egyik kiemelkedő modelljét építettük meg Önnek. A hajó a legtöbb versenytársnál tágasabb kokpit-al és beltéri állómagasságával készül, így a 8 fős személyzet akár a fedélzeten, akár az alatt, kényelmesen elhelyezhető.
Büszkék vagyunk arra, hogy létrehoztunk egy olyan tökéletes crossover-t, amely kitűnően ötvözi a sportos daysailerek és a kényelmes jachtok tulajdonságait és így megfelel a vitorlázók legmagasabb elvárásainak is.
A gyönyörű, mozgékony és biztonságos yacht ideális választás mind magán használatra, mind belépő hajónak a charter flották világába.
A kategóriájának egyértelműen prémium szegmensébe tartozó hajó alapára nettó 40.990 € (Mercury 6 LE-s alapmotorral 42.390 €, illetve opcionálisan hajófenékre szerelt osztrák 4 Kw-os Kräutler elektromos szivarmotorral is rendelhető).
A gyár egyik legsikeresebb típusa lassan a modellciklusa végéhez közeledik – így már csak korlátozottan érhető el - illetve egyre közeledik a pillanat, hogy 2022 őszén bemutathassuk a modellt váltó új 28 lábas hajónkat, mely koncepciójában a 26-os modell irányát követi, de külsőjében erőteljesen hasonlít a zászlóshajó Antila 34-es típusra.
Műszaki adatok:
Teljes hossz: 8,30 m
Vízvonal hossz: 7,80 m
Teljes szélesség: 2,90 m
Merülés ballasztsvertes kialakítással: 0,39m/1,62 m
Merülés kieles kialakítással: 1.20m
Állómagasság a kabinban: 1,86 m
Vitorlafelület (fok + fővitorla): 35,5 m2
Genakker / Code-zero: 50 m2 / 34 m2
Vízkiszorítás (ballasztsvert / kiel): 2.650 kg/2.800 kg
Beépített ballaszt (svertes változat): 800 kg
Svert tömege: 100 kg
Kiel tömege: 900 kg
Árbóc hossza: 10,50 m
Árbóc magassága a vízvonal felett: 12,50 m
Szállítható személyek száma: 8
Fekvőhelyek száma: 4+2
Maximális terhelhetőség: 870 kg
CE kategória: C / B
Külmotor teljesítménye min/max: 6 LE/16 LE
Opcionálisan elektromos hajtással is rendelhető.
Hajó tervezője: Adam & Michal Orych, 2012