top of page
Antila 34

A lengyel prémium márka Antila Yachts zászlóshajója, az Antila 26 CC sikeres koncepciójának folytatása, amely mind a hazai, mind az export piacokon nagy népszerűségnek örvend.

A 2021-es modellévre több fejlesztést kapott a hajó, melyek közül a leglényegesebb a prémium kategóriás nagyhajókra jellemző duplafenekes testkialakítás, azaz a fedélzet szendvicsszerkezetéhez hasonlóan itt is egy komplett külső és belső héjból épül fel a hajó váza
(60%-al nőtt a csavarodási ellenállása, mely jelenleg a legjobb érték ebben a méretkategóriában), illetve nagyobb orr- és farkilépőt, magasabb árbócot, valamint enyhén módosított fürdő- és acterkabin kialakítást jelent. 

A modern, 10 méter hosszú, dinamikus hajóforma, karakteres hajótesttel és elegáns vonalakkal azok a tulajdonságok, melyek egyértelműen megkülönböztetik a típust a versenytársaktól.

A fix asztallal rendelhető tágas és ergonomikus kokpit, illetve a szeparált kormányosi munkatér a hidraulikusan vezérelt, két 800 mm-es, valódi bőrborítású hidraulikus vezérlésű kormánykerékkel, páratlanul kényelmes vitorlázási feltételeket, valamint egyszerű kezelhetőséget kínál a kapitány és a legénység számára.

Egy kiválóan manőverezhető túravitorláshoz méltóan, az alapfelszereltség részét képező önváltós fokvitorlának, a kormányállásba vezetett kezelőköteleknek, és a Raymarine családból választható műszereknek köszönhetően, akár egykezes menetben is hódolhatunk a vitorlázás élményének.

A fedélzet alatt kettő vagy három zárt hálókabint találunk. Mindegyik kis előtérrel, tágas szekrényekkel, állómagassággal és teljes méretű fekvőhelyekkel biztosítják egy nagyobb létszámú csapat számára is a kényelmet.

A gazdagon felszerelt konyhasarok, illetve a szériában igényes dizájn kerámia mosdóval, WC-előkészítéssel (opcionálisan plexi ajtóval leválasztott, termosztátos keverőcsappal szerelt, állómagasságú zuhanykabin) kialakított vizesblokk, valamint a teljes állómagasságú tágas szalon - részben az aszimmetrikusan elhelyezett kabinlejáró alkalmazásának is köszönhetően - minden elvárást teljesít.

Az egyébként széles opciós kínálatból tetszés szerint variálható belső tér szériatartozéka a 4 db hajótestbe integrált oldalablak, 6 db nyitható fedélzeti ablak, teljes méretű szalonasztal, audio rendszer előkészítés, LED-es világítás, 12V-os (opciós 220V-os) elektromos hálózat, vízrendszer, gáztűzhely, valamint a 3 anyagtípusból, összesen 42 szín-variációt lehetővé tevő szövetkárpit választék.

A fedélzet alapszerelvényeihez tartozik az orrkilépő horgonytartóval, a fürdőlétra, és a nyitható relingpántok.

A mai, modern konstrukciókra jellemző sarkos hajótest - akár ballasztsvertes kialakítással, amivel bármelyik strandra, vagy csónakkikötőbe kilátogathatunk, akár az öntöttvas rövid L formájú, vagy a standard T-kiellel  - garantálják a kitűnő oldalstabilitást, illetve a modern rigg, együtt a nagy vitorlafelületekkel, az elsőrangú hajóvezetési paramétereket.

A komfortérzetet és természetesen a biztonságot is jelentősen növelik a beépített prémium közeli anyagok és szerelvények minősége, melyek az Európa szerte ismert és elismert lengyel kézműves ipar legjobbjait vonultatják fel, illetve a vezető európai hajóalkatrész gyártók polcairól kerülnek beépítésre. 

Mint minden Magyarországra szállított Antila hajónk, a 34-es is Balaton specifikációval érkezik hozzánk, ami a hazai szélviszonyokra optimalizált rigget (9/10-es árbóc) és vitorlázatot (növelt méretű önváltó fokvitorla), és egy könnyűszeles vitorla előkészítést (genakker és code-0) jelent.  

A 10 méteres méretkategória egyik legkényelmesebb túravitorlását építettük meg Önnek. A hajó bármelyik versenytársnál tágasabb kokpit-al és beltéri állómagassággal rendelkezik és így a 10 fős személyzet akár a fedélzeten, akár az alatt, kompromisszumok nélkül elhelyezhető.

A hajó gépi meghajtására is több opciót kínálunk, többek között az egyre népszerűbb, és teljesen zöld, 9,7 kW -os Kräutler elektromos POD motoros hajtást, mely a Balaton teljes területén szankciómentesen használható, akár 40-60 km megtételére is alkalmas és a költsége a dízelmotorokkal egy szintet képvisel.

Az Antila 34 egy racionális választás mindazoknak, akik értékelik az eleganciát, a minőséget, a megbízhatóságot, a modern megoldásokat és az ár/érték arányra is figyelnek.

A hajó alapára nettó 73.800 € (Yanmar 14 LE-s alapmotorral 86.760 €, Kräutler 10 KW-os elektromos POD motorral, lítiumos akkucsomaggal 93.560 €), melyhez egy minden igényt kielégítő felszereltségi szint tartozik.

Műszaki adatok:

Teljes hossz: 10,49 m

Vízvonal hossz: 9,60 m

Teljes szélesség: 3,24 m

Merülés ballasztsvertes kialakítással: 0,45 m/1,80 m

Merülés kieles kialakítással: 1,85 m/1.60 m

Állómagasság a szalonban/fürdőben/konyhában: 1,95 m

Vitorlafelület (fok + fővitorla): 51 m2

Genakker / Code-zero: 65 m2 (85 m2) / 51 m2

Vízkiszorítás: 4,750 - 4.990 kg

Beépített ballaszt (svertes változat): 1300 kg

Svert tömege: 120 kg

Kiel tömege (kieles kialakítás): 1.500 kg

Árbóc hossza: 12,75 m

Árbóc magassága a vízvonal felett: 14,45 m

Szállítható személyek száma: 10 / 6

Fekvőhelyek száma: 6+4

Maximális terhelhetőség: 1.250 / 910 kg

CE kategória: C / B

Motor teljesítménye min/max: 14 LE/30 LE

Opcionálisan elektromos hajtással is rendelhető.

Hajó tervezője: Michal Orych, 2014

Galéria:

Letölthető katalógus:

Letölthető katalógus:

Vitorlázás magazin:

Videók:

Antila 34
Antila 34 szürke hajótest
00:20
Play Video
Antila 33
01:29
Play Video
Antila 34 - 2022 - kabin
03:33
Play Video

Antila 34 virtuális túra:

bottom of page